“Dulu kurus keding, rambut selebet, muka panau sana sini” – Berangan Jadi Pelakon 4ksi, Hairul Azreen Syukur Sudah Berjaya

Namanya semakin gah dalam filem 4ksi, pasti ramai masih ingat lagi di awal kemunculan pelakon Hairul Azreen di dalam industri hiburan tanah air yang sebelum ini kurus dan jauh berbeza dengan bentuk badannya kini yang sasa.

Baru-baru ini, suami kepada Hanis Zalikha itu ada berkongsikan gambar lamanya ketika mula-mula berkecimpung dalam dunia peragaan. Ujarnya lagi, gambar itu ketika umuarnya baru 19 tahun.

Hairul turut berkata tujuannya muat naik gambar tersebut adalah untuk bersyukur dengan apa yang dikecapinya ketika ini dan tidak menyangka angan-angannya untuk menjadi pelakon 4ksi menjadi kenyataan.

“Saya akan selalu post gambar ni. Supaya tak lupa seorang budak Serdang yang cita-cita nak jadi pelakon 4ksi konon! tak sedar dia kurus keding, rambut tak tau nak sikat belah mana selebet, muka panau sana sini,” tulisnya.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

InsyaAllah next @tenteradarat Director @adrianteh19 Production @act2pictures

A post shared by HAIRUL AZREEN IDRIS (@hairulazreen) on

Diruangan komen, rata-rata netizen dan rakan artis meluahkan rasa kagum dengan kejayaan Hairul sekarang. Malah, ramai yang memuji usaha keras Hairul untuk mencapai impiannya.

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisangg

Sumber: rotikaya

Be the first to comment

Leave a Reply