“Mungkin Allah Nak Akak Berhenti Dengan Dunia, Fokus Pada-Nya,” – Dah Sebulan S4kit Did4kwa Dis1h1r, Linda Rafar Akui Dirinya Makin Down

Pelakon dan penyanyi, Linda Rafar mengakui bahawa dia berasa sed1h dan seolah-olah hilang semangat selepas s4kit pelik yang dialaminya didakwa dis1hir sejak sebulan lalu menerpa dalam hidupnya.

Perkara itu diluahkan Linda menerusi satu posting yang dimuat naik di Instagram.

“Mak.. Linda tak sihat dah sebulan mak. Mak tak ada, tak tahu nak mengadu kat siapa..jika mak tau keadaan Linda..mak tolong doakan Linda mak,” katanya.

Luahan tersebut turut disertakan dengan sepotong rakaman video yang mamaparkan dia bersama arw4h ibunya, Rasimah Abd Rahman yang ketika itu sedang s4kit di h0sp1tal.

 
 
 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 
 
 
 
 
 
 

Al-fatihah mak??? Mak.. linda tak sihat dah sebulan mak,mak xde tak tau nk ngadu kat sape.. jika mak tau keadaan linda.. mak tlg doakan linda mak??? #rasimahbintiabdrahman ?

A post shared by LRHIJAB FOUNDER (@lindarafar) on

Perkongsian Linda itu kemudian mendapat pelbagai respons dalam kalangan pengikutnya, termasuklah isteri kepada pelakon Shukri Yahaya, Tya Adnan.

Begitupun, apa yang mencvri perhatian apabila Linda dalam jawapan balasnya kepada komen Tya memberi bayangan bahawa dia seperti tertekan dengan keadaan kesihatannya sekarang.

“Ye Tya, akak makin down dan down. sed1h je tak tahu kenapa! Mungkin Allah nak akak berhenti dengan dunia dan fokus pada-Nya. Doakan akak ya Tya,” tulis Linda.

 

Pada masa sama, ramai pengikutnya memberikan sokongan berterusan kepada isteri pelakon Syed Aiman itu agar terus kuat mengharungi dugaan hidup.

“Kak linda masih tak sihat ye?.. Kak linda amalkan Ratib al-Attas ya.. Semoga Allah sembuhkan Kak Linda.

“Linda kena kuat dan lawan. Itu salah satu kunci untuk sihat. Dekat dengan orang yang boleh beri aura positif pada kita selain daripada usaha dan doa,” tulis sebahagian komen pengikutnya.

Terdahulu, Linda mendakwa dirinya terkena s1hir selepas merujuk kepada seorang ustaz selepas menyedari sesuatu yang tidak kena pada dirinya setiap kali tiba waktu senja.

Ekoran keadaannya itu, Linda turut mendakwa dirinya kini semakin mengalami susut berat badan.

Sumber : Gempak

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply