Connect with us

Hiburan

“Saya har4mkan tubvhku menyentuh tubvhmu” – Dhani Cer4ikan Maia Tal4k 3 Melalui SMS Tapi Bukan Sebab Mulan?

Published

on

Bukan je peminat dekat Indonesia, percer4ian Ahmad Dhani dan Maia Estianty turut mengejutkan dunia hiburan di Malaysia.

Lebih-lebih lagi sebab percer4ian ini melibatkan orang ketiga iaitu isteri Dhani sekarang, Mulan yang juga merupakan bekas ahli kumpulan Ratu bersama Maia.

Sejak kes percer4ian itu sehingga sekarang, Mulan masih dianggap sebagai peros4k rumah tangga walaupun Dhani telah cuba beberapa kali untuk membersihkan nama isterinya itu.

Menurut Sosok, pada tahun 2015, Dhani ada menceritakan perkara sebenar yang berlaku sehingga membawa kepada percer4ian antara dirinya dan Maia dalam satu rancangan temubual.

Dhani berkata, dia mencer4ikan Maia melalui sistem pesanan ringkas (SMS) tanpa bersua muka. Namun ramai orang salah anggap dan menyangka Maia yang cer4ikan dia kerana bekas isterinya itu menuntut cer4i di mahk4mah.

Padahal, menurut penyanyi dari kumpulan Dewa19 ini, pada bulan Disember 2006, dia telah mencer4ikan Maia dengan tal4k tiga.

Nggak pakai tal4k 1, langsung tal4k 3 melalui SMS, dan secara agama itu sebenarnya sudah sah.”

Apabila disoal oleh penemubual yang tindakan Dhani ini agak kas4r kerana hanya mencer4ikan Maian melalui SMS. Dhani ceritakan apa sebenarnya yang berlaku.

Ceritanya, saya beri dia SMS seperti ini: ‘Mulai hari ini, saya har4mkan tub4hku menyentuh tub4hmu.”

Beberapa bulan selepas Dhani memberikan mesej tersebut, Maia failkan percer4ian di mahkamah.

Bayangkan, kalau saya tak sentuh Maia selama 3 atau 4 bulan tu maknanya saya dan dia dah bercer4ilah kan? Sebab tu Maia tuntut cer4i.”

Jelas Dhani lagi, dia bukan mencer4ikan Maia tanpa alasan. Dia mempunyai sebab yang kukuh kenapa dia cer4ikan bekas isterinya itu tapi dia tak mahu menjelaskan kepada orang awam.

Waktu itu saya menangis. Aku tak mahu anak-anakku tahu. Mereka masih kecil. Aku tak nak dorang tahu tentang sisi gel4p ibunya.”

Hingga kini, orang ramai masih tak tahu apa sisi gel4p yang dimaksudkan oleh Dhani itu. Kita hanya tahu yang dia cer4ikan Maia sebab jatuh cinta pada Mulan…

Sumber : Lobak Merah

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Continue Reading
Advertisement
Click to comment

Leave a Reply

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.

Trending