Makin panas! Zarina Anjoulie ‘b4ntai’ Fizo Omar – “Tanpa masyarakat yang bantu dan beri sokongan, kau masih mamat kampung”

NAMPAKNYA isu rayuan supaya kerajaan tidak meminggirkan pekerja industri kreatif m4kin berlarutan apabila berlaku perbalahan pendapat dalam kalangan selebriti.

Terbaharu reaksi pelakon Fizo Omar terhadap video tegvran Zarina Anjoulie tentang gaya hidup mewah golongan artis mengundang kem4rahan aktres k0ntroversi itu.

“k3sian pula aku tengok dia ni,” demikian tulis Fizo pada ruangan komen di Instagram.

Komen ringkas Fizo itu kemudiannya dibalas Zarina dalam nada kasar.

Zarina membalas komen Fizo yang dipercayai ditujukan kepadanya.

“k3sian kat diri kau menumpang harta bini dulu dan cer4i, miskin balik lepas itu men4gih followers YouTube. Jadi, k3sian kat diri kau,” kata Zarina.

Susulan itu ruangan komen pada posting berkenaan terus menjadi sasaran netizen yang rata-rata menyokong tindakan Zarina menegur semula pelakon drama Maaf Tak Indah itu.

Sebelum ini menerusi video Zarina yang tular pada Sabtu, dia menegvr sikap segelintir artis yang gemar menayang kemewahan namun hakikatnya tiada perancangan masa depan.

Tegas Zarina artis tidak seharusnya merayu bantuan khusus untuk mereka, sebaliknya berkata inisiatif yang diperkenalkan kerajaan untuk rakyat secara k3seluruhan sudah memadai.

 

k3sian kat diri kau menumpang harta bini dulu dan cer4i, miskin balik lepas itu menagih followers YouTube.

ZARINA ANJOULIE

PELAKON

Tegvran itu dibuat berikutan luahan penyanyi Black Hanifah dan Tomok yang meminta kerajaan agar tidak melupakan golongan pekerja seni.

Dalam pada itu, Zarina turut memuat naik video meminta Fizo untuk menghargai peminat dan netizen yang selama ini menyokongnya sehingga menjadi seorang pelakon terkenal.

Malah, Zarina juga ada menasihati golongan selebriti untuk sentiasa berpijak di bumi yang nyata kerana populariti mereka itu hasil daripada sokongan masyarakat.

“Fizo Omar, tolong sedar diri. Sebelum kau ada apa-apa, muka burvk saja. Tanpa masyarakat, rakyat yang membantu dan beri kau sokongan, kau masih mamat kampung. Ingat masa hari raya bini kau jual tudung sampai habis, masyarakat dan peminat juga yang beli.

Zarina menegur sikap segelintir artis.

“Apabila netizen dan peminat tengah susah, macam ini kau repay them back. Really? Sama macam artis-artis lain yang kata ‘oh tak bersyukur ke tak kenang budi selama ini kita dah hiburkan kau’.

“Lagi satu aku nak cakap, kalau tanpa peminat semua ini, korang masih merempat dekat kampung bawa motor buruk. Sedar diri masing-masing.

“Ini maksud aku yang korang semua suka ambil k3sempatan apabila waktu nak bisnes dan promosi barang pandai panggil peminat dan netizen suruh support,” ujarnya.

Sumber : Mstar via SlamberMedia

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

Be the first to comment

Leave a Reply