Sempat ucap syahadah, anak cerita arw4h Abah yang positif C0vid-19 ‘pergi’ dengan mudah

Menerusi laman Facebook, Elyas Harun turut memberi penghargaan terima kasih buat semua pihak yang banyak membantu sepanjang arw4h bapanya disahkan positif C0vid-19 sehingga ke li4ng lah4d.

Menurut Elyas, Allahyarham yang dikenali sebagai Haji Harun ‘pergi’ dalam keadaan baik dan mudah selain sempat mengucap dua kalimah syahadah.

“Terima kasih saya ucapkan kepada semua yang tidak henti-henti mendoakan untuk ayah saya dan memberi kata-kata semangat kepada saya dan keluarga.

“Terima kasih juga kepada para-para Huffaz yang menghadiakan doa dan 30 juzuk setiap malam kepada ayah saya. “Juga jutaan terima kasih kepada team frontliner dari KKM, Polis, PDRM, Majlis Agama Islam & Pejabat Kadi dan yang lain-lain dalam membantu kami sekeluarga,” tulisnya.

Image may contain: 2 people, people standing

Image may contain: one or more people, people standing and outdoor

Image may contain: one or more people, outdoor and nature

Tambah Elyas, arw4h bapanya telah lama meng0rbankan diri dan harta untuk agama Islam dan telah tiba masanya untuk ‘berehat’ yang abadi di akhirat.

Walau bagaimanapun, beliau tidak berkongsi lebih lanjut mengenai rekod k3s positif, punca jangkit4n dan lokasi Allahyarham menerima raw4tan. Salam takziah diucapkan.

Sumber : Elyas Harun via hmtpress.allnws

Apa Kata Anda? Dah Baca, Jangan Lupa Komen Dan Share Ya. Terima Kasih!!

Jom Like Page Kami Juga Di Facebook @LepatPisang

 

Be the first to comment

Leave a Reply